Hvem er vi?
Verdier
Utstråle Lojalitet
Mirsi AS ønsker at lojalitet skal være gjensidig mellom bedriften, kunden og den enkelte ansatte.
Mirsi AS ønsker at lojalitet skal være gjensidig mellom bedriften, kunden og den enkelte ansatte.
Gjennomføringsevne
Bedriften skal være innovativ gjennom initiativ i sin utforming av nye tjenester og vise til solid gjennomføringsevne for kundene.
Mirsi AS er et samlet sted for salg uten begrensninger: Det skal være fullt mulig å selge hva som helst, til hvem som helst, når som helst.
Som et helhetstilbud, legger Mirsi AS grunnlaget for deres salgsprestasjoner gjennom følgende, unike prosess:
- Mirsi AS evaluerer pitch først, slik at den mest effektive innsalgsvinkel blir formulert.
- Neste steg er at resultatorienterte booking-metoder igangsettes.
- Til slutt tilføres salgscoaching for å lære dere hvordan de ansatte på best mulig måte kan fortsette prosessen på egenhånd og taktikken som skal til for å oppnå høyest mulig closing rate